sööömndag.

ni sitter jag hos nea med elli och sanela, gårdagen var mysig.
vi var hemma hoss linnéa igår och dukade bordet med mysiga ljus och annat
lövbiff pommes och beasås satt inte helt fel efter en hel dag jobbandes.
Linnéa väckte mig och elli runt 9?! och sa att hon skulle möta bosnien och åka till bergshamra
och fixa deras dricka, jag och ellinut kunde inte somna om så vi gick ut och tog en morningglory och solade lite men det var så himmla kallt.

Vi har suttit här nu och varit oroliga att linneas föräldrar skulle komma hem, men det visade sig att dom kommer
runt 15.00 tiden. surt.

när jag och elli sitter i soffan och kollar tv, ringer min mobil
- A hej malin det är christer från Mcdonalds, kan du jobba idag 15-19?
- 15-19? :s
- ja eller 16-19


Usch usch usch varför tackade jag ja? jag orkar verkligen inte, hade sett fram emot att vara ledig första helgen på läääänge.. Elli började självklart asgarva..menmen det är pengar :)

Idag ska vi nog inte göra något speciellt, valbrog är jätt oklart, har inte ens bestämt vem av alla tjejern vi ska vara hos en, men det kommer lösa sig hoppas jag :)

Nu ska jag kolla på fashion house och umgås med flickorna..

pusssisssss


Kommentarer
ellnut

allt spikat, valborg hos pillserill : )

2007-04-30 @ 11:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0