Söndag..

hm..vaknade för dryga en timme sen, men innan det vaknade jag halv 7 för att mormor var redan uppe..helt sjukt att hon går upp så tidigt på en söndag. Jag har sovit väldigt gott inatt, gör alltid det när jag sover hos mormor&morfar, men mormor hade stängt min dörr under natten så det vart jättejätte varmt inne i rummet för solen ligger på där på morgonen.

Igår jobbade jag 11.43-19.30, det var ganska jobbigt och långtråkigt mot slutet
men fick besök av linnea sanela och hannes bror, haha ska inte avslöja vem..trååååkigt
Idag ska jag jobba igen, usch men idag jobbar jag bara 13-17.15 vilket som inte är så farligt.eftersom tiden går så fort där. Igår svängde jag förbi pillan en snabbis där dom var lite folk, dom bestämde sig sedan för att åka in till stan och gå på 360? eller gå hem till nån kille som var 23, men såg ut som 40 enligt pillan haha!
jag vill att det ska bli nästa helg, för då är det valborg MYS och så peeengar då ska jag köpa dom efterlängtade 96 byxorna har jag bestämt mig för, hoppas bara det finns kvar i min storlek och modellen jag vill ha.

Valborg ska nog firas hemma hoss ellinor, har varit där när vi gick i 7an , 8an och 9an så det
är lite som en tradition, någon brasa tror jag inte vi går och tittat på haha.
nej nu måste jag gå och föna håret och fixa lite.

Pussar.



Kommentarer
jonna

ser man på, du lyckades med bilderna ;D

2007-04-22 @ 14:31:12
URL: http://jonnnnna.webblogg.se/
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

aha så valborg ska styras hos mig ;o
jasså så pass :p får väl köra iväg äpplena då ^^
ONLY GÖÖÖÖÖÖÖÖÖRLS :)

2007-04-22 @ 17:03:58
malin

hahah yäämän. jag är så duktig så :D

ellit - ja men vi kommer ju inte ha ngnstans att vara ^^

2007-04-22 @ 22:10:30
URL: http://mvn.blogg.se
linnea

jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar <3

2007-04-22 @ 23:22:55
linnea

och förövrigt, medan du sitter och grinar över dina arbetspass.. så tänk på mig, skola imorgon, sen klockan 3 ska jag på kurs från 3-9. hehe!
underhållande sms kommer att uppskattas!

jag vill se dig komma om, och om, och om igen!

2007-04-22 @ 23:26:32
malin

Aa nea det är så synd om dig som ska SITTA i 6 timmar och lära sig saker, medans jag STÅTT upp i 7 timmar 2dagar i rad..och fort fram&tillbaka och sagt samma jävla sak varenda gång, tro mig om du hade varit i mina skor, du hade inte ens pallat med 2 timmar :]

2007-04-23 @ 09:17:56
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0