soligt&glatt

hejhej. mitt första inlägg här.
igår när jag var påväg till jobbet kom jag och tänka på hur mycket snyggare alla blir nu på sommaren. bara påvägen till jobbet såg jag hur mycket snygga människor som helst. haha jaja.

idag när jag vaknade åkte jag och mötte sanela i centrum, sen kom madde&malin. och när vi satt där i riddarparken såg vi 3stycken som verkligen var jag, sanela och malin om några år. haha, dom satt där med sina barn och njöt av det underbara vår vädret.
nu orkar inte jag skriva mer, men ha en bra dag! :)

linnea


Kommentarer
BCC DÅREN!

SKIT TRÅKIGT INGEN BRYS SIG OM ATT NI SATT I FITT PARKEN OCH HADE TRÅKIGT!!!!!

2007-04-27 @ 12:21:32
BCC 4 LIFE!

SKAFFA ETT LIVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

2007-04-27 @ 12:22:16
BCC NÖRDEN!

OH NEEEEEEEEEEEEEEEEJ
JAG PALLAR INTE LÄSA DITT SKRÄP, BLIR JU BARA DUM I HUVET CEPE!

2007-04-27 @ 12:22:54
malin

okiiidaaaa :D:D:D

2007-04-27 @ 13:09:51
URL: http://mvn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0