lönedag&AIK

AIK vann igår som dom flesta vet..så himmla rätt! nu ligger dom 2a i allsvenskan och det känns bra!
nästa match man ser fram emot är AIK-DIF.. ojoj där kommer det bli drag :]

Jaa idag är det iaf lönedag, min första lön från donken var på 1880kr, det sitter inte helt fel
nästa lön kommer ligga på 3000 någonting..inte illa... Men det är lite tråkigt
att jag måste spara allt till sunny beach resan.. haha annars hade jag kunnat köpa massa
kläder och göra massa roliga saker..men aja man får väll stå ut :]

Idag börjar vi skolan 12.00 iaf, med mentorstid och sen idrott, jag ska simma med pillan tror jag :)
Efter skolan ska jag och pills begå oss mot Kista galleria, jag ska äntligen
köpa 96 byxorna, och  kolla på vanliga bas linnen, pillan skulle kolla på lite allt möjligt!

helgen närmar sig, vilket innbär valborg..det är ganska kaos just nu för vi har ingenaning om vart vi ska vara,
och sånt vill man planerar i förväg så man inte står där
och inte vet vad man ska göra :/ aja det löser sig väll hoppas jag!

Linnéa tycker att jag ska ändra namn på min blogg så även hon kan skriva i den
men då man inte kan ändra namn på sin blogg så funkar ju inte det.
Men därför så kommer det vara både jag&linnéa som skriver från bloggen hädanefter..

Men nu ska jag äta frukost innan skolan,
Tjoo!




 valborg 06 jag, backlund/slim jim



Kommentarer
ellnut

VALBORG MÅSTE STYRAS NU!!! någon jävla av alla oss 15 brudar ska väl kunna vara ensam och kunna styr käk+förkrök!!!

2007-04-25 @ 10:41:27
malin

jag håller med dig faktiskt..
menmen :// det löser sig, det gör det alltid!

2007-04-25 @ 10:45:03
URL: http://mvn.blogg.se
linnea

jag bjuder alla damer på middag på lördag iaf!
slutar runt 18, men bror är hemma så är bara att stiga in.
malin, du får ge mig lösenord osv sen så välkomnar jag mig själv som ny skribent till bloggen :)

2007-04-25 @ 11:42:04
ellinor

aa, jo vi vet. kommit på att det är match på lördag så malin vi står matchen hemma hos nea innan! TOPPEN!!!! 16:00 spikat hos nea på lördag.
tack för inbjudan nea..^^

2007-04-25 @ 14:02:32
malin

ja men jag jobbar till 20 snåret tror jag, så jag åker dirr fårn jobbet hem till dig och stinker ost ere lurre? haha men ja jag gav lösenordet och det till sanela som hon skulle ge till dig, men får väll ge det igen :)

2007-04-25 @ 22:02:29
URL: http://mvn.blogg.se
linnea

ska prata med min bror så att han inte blir tokig när ni stormar in. ska dock vara lugnt senare för han har match dagen efter, men självklart kan vi sitta och snacka skit här om vi känner för det.
btw, jag har hoppat skolan nu

2007-04-25 @ 22:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0