Lillördag...

Den här dagen har varit ganksa bra faktiskt :d vi började skolan klockan 12 med mentorstid - som vi inte ens hade..blir så jävla irriterad på att dom inte säger till dage innan att vi itne har någon, då hade vi börjar 12.45 idag. menmen. Efter det hade vi idrott, vi hade bestämt dagen innan att vi skulle ta med badkläder så att vi kunde simma. Mats sa att vi skulle simma minst 8längder, jag och pillan var duktiga och simmar 21 stycken (?) Man kände ingenting i vattnet att det var jobbigt, men när man kom upp höll man på att svimma kändes det som.
Efter idrotten så skulle vi åka till Kista för att kolla på kläder

Väl i kista käkade vi på donken, vi hade bestämt oss för en Ceasarsallad för det är nyttigt men det blev ist happy meal med chicken burger, det är så himmla gott. haha :D Förstår inte hur jag fortf. kan äta donken mat efter att jag jobbar där dagarna långa och känner det lukten hela dagen, konstigt.

Jaa jag köpte iaf mina 96byxor som jag tjatat om i några inlägg, sen en vit tunika på H&M och ett typ linne eller ngt sånt på Gina, sen bodybutter eftersom mitt är slut hemma =)
pillan köpte en vit tunika...

Efter kista så skulle nicole hem, dom hade beställt kina mat så hon hade bråttom, jag ville inte hem så jag och pillan satte oss ner på en bänk och satt och prata skit..eller något sånt.
Då ser vi Ida och hon säger att hon ska möta Malin.a och Sanela, så  vi följer med henne och möter dom men då var det bara malin där, hade blivit lite strul, dom skulle iaf ha picknick så domf åkte och hämtade sanela på höjden, sen ringde dom och sa att vi skulle gå till kvarnen vilket som vi gjorde, där satt vi på berget/gräset med filtar kakor och chips och löjlade oss som vi alltid har en förmåga att göra när vi umgås? haha :d <3
Efter ett tag skulle alla hem, jag ville hem och se på Grey's anatomy så jag och pillan gick till henne och dom andra åkte hem. Nu sitter jag hemma hos pillan och ska sova här inatt, orkar inte åka hem..

haha det är helt mörkt i pillans rum, så lyser dataskärmen bara
såf rågar jag pillan
- ser du mig?haha för jag ser inte dig för dataskärmen
då kläcker hon ur sig ett svar som
- Aaa om jag tittar,   hahahaha

nehe så du ser inte mig om du blundar? haha

Den där pillan är lite speciell hon..det tror jag vi alla tjejer håller med om..

Snart ska jag lägga mig ner ochsova och snacka massa skit och planera valborg lite.
Imorgon ska jag jobba nån timme, sen träffa Linnéa tror jag, var ett tag sen.


"du måste vara med i laget
eller spela ensam hela livet"


So long!



Kommentarer
sanela

;D

2007-04-26 @ 19:38:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0