bortblåst?

hm..har varit en sjukt jobbig dag idag, började med nationellt prov i Eng kl 9.00
det gick väl bra antar jag =), var uppsats delen, så var inte så farligt.
Efter att ha suttit i 1h 10min och bara skrivit och skrivit så man fick
skrivkramp så skulle jag åka och jobba .. i 8timmar. Det var hemskt jobbigt och tycker riktigt synd om mig själv
nu när jag sitter här med träningsvärk upp till öronen..typ? och är riktigt irriterad på mammsen också
för ett litet missförstånd mellan henne och mig, det kan inte bli värre ;p

Aaa iaf så kommer min helg bestå av jobb, jobb och mera jobb :) känns lite
tråkigt genom att jag istort sett inte gjorde så mycket förra helgen heller men aa iaf
ska jobba 12-20 pass varje dag nu för att få ihop pengar
till SUNNY BEACH i sommar.. hell yeaaa det ska bli skoj =) om inte mer personer bangar? ;|
sjukligt iaf, och dagarna närmar sig AIK-DIF och THAI för mig.. mihihih :D
nu ska jag dricka min icecoffee och kolla på sverige dansar&ler

juste elli har tagit bort sin knöl på magen och fick sy HELA 4 stygn :|
krya på dig!! hahaha

sov gott! pussilago!


Kommentarer
ellinor

aa, mamma vad det gjorde ont! och fult är det också! jeeeefla doktor!

2007-04-21 @ 12:07:06
linnea

Oj! barnen är tillbaka
dom har kommit hem
du och du kom ut och lek
vakna vakna kom igen

2007-04-21 @ 13:15:23
linnea

elli, fick du ingen bedövning?

2007-04-21 @ 13:33:20
Anonym

hahah aa stackarns haha :D

2007-04-22 @ 11:36:54
URL: http://mvn.blogg.se
ellinor

klart jag fick bedövning, men det va ju den som gjorde så galet ont!!

2007-04-22 @ 17:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0