Sjuklingar

Här hemma har vi haft sjukstuga hela
Veckan lång. Därav dåligt med Bloggandet. Börjar med Jocke, sen Leon och sist mig. Vi har sovit,vilat tittat film och inte gjort mycket alls. Känns som en liten grotta här hemma faktiskt. Jag ska ju som sagt jobba i helgen. Så typiskt att jag ska må såhär, ska in redan imorgon och jobba lite på förmiddagen, nytt kassa system som jag ska lära mig innan helgen tänkte vi. Men nu mår jag trots allt som
Bäst, hoppas jag är ännu bättre imorgon. Det tär på krafterna rejält att vara sjuk och ta hand om en 7månaders, det vill jag lova. Ska strax tipsa om en sak som jag fått hem via buzzador, håll utkik!



Kommentarer
Lollo

Ja ush, det här med att hjärtat går i tusen bitar får en helt ny innebörd när man får barn! Det var helt seriöst det värsta jag vart med om, föder hellre barn 20 gånger i veckan än att uppleva det igen. Tack å lov gick ju allt bra, men fan va rädd jag blev. Jag grät helt hysteriskt haha. Men värst av allt var nog när man satt inne i väntrummet på akuten och såg alla sjuka barn som hade det hundra gånger värre än Nelson, han hade ju hunnit bli sitt glada pigga jag igen.

2011-11-10 @ 21:21:15
URL: http://loloemelie.blogspot.com
Sanna - Mamma till Isabella

Usch krya på er! Här är Bella sjuk nu :(

2011-11-10 @ 21:43:04
URL: http://saaanna.blogg.se/
Lollo

Ja jag fattade ingenting, när jag pratade med sjukvårdsupplysningen sa dom att de skulle gå jätte fort eftersom barn under 6 månader alltid är prio ett, men jag tror vi satt närmare 5 timmar å väntade bara på att få träffa en sjuksköterska, och sen yttligare 2 timmar för att få träffa en doktor, å då va de bra mycke äldre barn som fcik komma in innan oss. Nu var det ju tack å lov ingen fara med Nelson, men vem fan vet, han hade kunnat ha en hjärnskakning eller va som helst. Å jag var ju skit nervös, du vet hur man brukar kunna säga om de e nån som e lite "dum" typ tappade din mamma dig i golvet när du va liten eller, så jag vart ju skitnervös att Nelson skulle bli "dum" eller nåt, men om jag har fattat de rätt så är det att man kan bli lite bakom flötet om man fått en hjärnblödning, å de fick han ju inte. De lär väl visa sig när skolan börjar haha

2011-11-11 @ 23:07:52
URL: http://loloemelie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0