Grattis vicilickan

Idag fyller Vickan (blev vuckan först haha) 21 hela år och får därmed gå ut i USA lagligt. Vi ska Hem till henne ikväll på lite vinmys och sånt där tjejigt! Leon får därmed stanna hemma med pappan ikväll. Åter till Vickan, jag har haft en av mina top 3 kvällar med henne. Och då har jag ändå haft ett jävligt roligt och busigt liv haha! Det var när vi var i thailand för snart 2år sedan (faaan vad fort tiden går, herregud) och var på re:earth festivalen med Timbuktu, promoe osv. Sån sjuk kväll och jag tror jag skrattade 90% utav den kvällen. Grattis på födelsedagen min fina vän, vi älskar dig.

Slänger in en bild vi tog från den kvällen i ett absolut vodka tält.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0