Breaking dawn!

Imorgon ska jag gå och se nya twilight filmen med fina tjejer! Jag längtar som en tok då jag är en liten twilight nörd tillsammans med alla 16åringar! har längtat efter det här sen förra året och har riktigt höga förväntningar på filmen. På dagen ska vi ta en promenad till mormorn och busa med kissekatterna som Leon älskar, även om han Inte är lika älskad tillbaka haha. Så imorgon kommer bli en bra dag. Har saker planerade hela veckan och veckan går så mycket fortare då. Fast den här helgen som kommer är min jobb helg så Inge familjemys att se fram emot. Får hoppas att vi slår rekord eller något igen (jo för det gjorde vi i driven mitt första arbetspass på 8mån!) så cheferna blir glada! Nu ska jag ta en kopp thé och macka och kolla på 5an!



Kommentarer
v

Vilken söt liten kille :)

2011-11-20 @ 21:48:04
M

Wohoooo ja snart ses vi <3 Ska också se breaking dawn imorgon :D längtar såååå mycket !!

2011-11-21 @ 02:04:43
helejn

det är så himla viktigt att göra saker som man själv tycker om! jag tappade bort det i mitt förhållande och sen kraschade det som fan! nu har jag friveckor (hatar att vara halvtidsmorsa) och är tillbaka till att göra saker för min egen skull. hoppas filmen var bra! kram

2011-11-21 @ 17:27:24
URL: http://helejn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0