Badhuset

Igår så var jag Tesse och Sofia i simhallen med våra små. Leon lyckades somna precis när vi kom fram och han hade varit vaken sen halv 8 så jag var lite tveksam hur det skulle gå. Men oj så fel jag hade. Han älskade det och plaskade med händerna och tyckte det var jättekul och spännande med ett sånt där stort badkar. Så nu ska vi gå dit en gång i veckan med våra små och plaska lite. Han somnade så fort vi kom ut och vagnen började rulla. Vi åkte då hem till Tesse där han fick träffa en hund för
Första gången. Det tyckte han var lite läskigt eftersom det var en sån stor hund, när hon kom nära började han gråta men han tyckte ändå det var intressant och ville kika på avstånd. Nu ska vi åka och möta mormorn och jag tog fel på busstabellen så har suttit här i en halvtimme och väntat. Glömde såklart mina vantar och fryser typ ihjäl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0